Sunday 1 July 2012

aku hampir tiada makna

pergh!
jiwang sakan aku lately..ahaha


btw,aku ngah cuba go on ngan idup aku supaya aku xsunyi..
kalu btol die syg aku,die akan dtg..
kalu tidak,xguna aku nk meraung kn?


aku kna strong,neh bkn 1st time aku kna..
bkn 1st time aku ditinggal.. (2nd time actually)haha


aku akan bergerak dan bergerak,
dan sedia memaafkan tanpa memikirkan masa lepas..
nikmati hidup mcm dalam gambar neh

MELOMPAT LEBIH TINGGI!

pastu jatuh saket..ahaha..

tiada yang akan kekal melainkan ALLAH :)


3 comments:

  1. Setiap kejadian yang Dia aturkan semestinya bersebab dan bermakna.
    Allah jadikan kita sebagai insan, itu juga adalah sesuatu yang bermakna yang punyai sebab.
    Dia Lebih Tahu dari kita.

    "Sesungguhnya (pada semuanya itu) ada tanda-tanda (yang membuktikan keesaan Allah, kekuasaanNya, kebijaksanaanNya, dan keluasan rahmatNya) bagi kaum yang (mahu) menggunakan akal fikiran."
    (2:164)

    "Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."
    (2:216)

    Usah kita mengeluh jika kita tidak tahu bagaimana untuk bersyukur.
    -Ingatan buat diri juga-
    Tabarakallahu ~

    ReplyDelete
  2. Kalo Allah tak sayang kite, tkde dia bg ujian lep.

    ReplyDelete
  3. zahra..yup thats true..

    suha,sbb tu aku move on..:)

    ReplyDelete