Thursday 7 June 2012

my lover..

yeah2..
korg maybe bosan ble tgk tajuk da tahu aku nk cte mende..
yes!
u are right!
aku nk cte pasal someone i used to call 'sayang'..


nama die aku just letak ayni je la eh,
aku panggil tuuuuttttt,
mak die panggil ani,
jiran2 panggil hoi,
kawan aku panggil 'ayni!angkat kaen jemuran'..


die baru 19tahun,
sebaya adik aku,
yg paling terbaik bithday adik aku 

28 december 1993

dan die

22 december 1993

haha..yes,tua seminggu je ngan adik aku..

 



yup,ini lah die..
die sangat matang dari usia sbnar,
aku tahu sbb aku knal die..

masa mula,
ramai ckp macam2,sbb die 1st aweks aku yg freehair..
tp die bley aku kategorikan lebih baik dr pnah aku knal sbelum neh..
die ada usaha dia dan aku support sentiasa..

knal melalui fb,
aku xsangka akan jd pilihan dr kalangan 2000++ friend lelaki die yg ari2 duk ngusha die..ahaha
bkn riak,tp just bersyukur..

jangan tanya ag ble nk kawen,
aku nk bg die masa untuk fokus lebih kat diri die dlu..
die ada parents,biarlah die senangkan dowg dlu..
kawen ley kemudian kalu kitorg bersabar..

ayni,i hope u can be my wife someday..doa2kan lah kami k..insyaALLAH..

No comments:

Post a Comment