Thursday 7 June 2012

DesignSterProject

its officially LAUNCH now!


ini adalah 1 projek khas dari aku..
da lama mengidam benda neh..


projek neh dipanggil DesignSterProject.
tujuan penubuhannya ialah untuk aku memaksimumkan
kreativiti aku,disamping aku nk menambah pendapatan aku.


melalui Projek neh,
orang ramai boleh meminta khidmat aku,
ntok design Logo,T-Shirt,Button badge atau business card.
setiap job akan dicaj,
mengikut kepada ciri2 hasil kerja..


seperti baju,
akan dikira dari beberapa faktor seperti :


1-jenis baju (roundneck,v-neck,F1,jacket etc)
2-jenis kain (cheap,medium,Best)
3-kuantiti (small quantity = price high, big quantity = very low price)
4-saiz design (A4 or A3)
5-color (1 color/2 color/ber kaler2)


dan perlu diingatkan,
harga yang diberi adalah harga terbaik untuk sebuah project dimana 
aku belum lagi mempunyai peralatan untuk 'print' sendiri baju.


yang pasti,harga dan kualiti produk memuaskan hati.

No comments:

Post a Comment