Friday 8 June 2012

aku ada,kau ada lebih.

subhanallah..

aku selalu terlupa,
aku selalu melupakan,
aku selalu mengabaikan..


yup,
pabila aku mengingat satu persatu kesah idup aku,
aku akan menangis,
aku akan menyalahkan diri aku,
aku akan rase aku la paling terok skali!


tapi aku terlupa,
bila aku jatuh,
mesti akan ada yang jatuh lebih sakit..


aku trjumpa 1 entry blog,
kisah cinta seorang kawan @ sahabat aku..
berlainan dengan kesah cinta yang pernah aku baca,
penah aku lihat,
dan penah aku alami..


segalanya bermula 
dengan baik,
hubungan 5tahun yang bahagia,
berakhir dengan tanda tanya..
ya,
tanda tanya..


aku menangis membaca kisah die,
pertama kali aku menangis membaca kesah cinta manusia biasa,
selepas kisah para nabi..


aku kagum dengan ketabahan die,
aku kagum dengan kehebatan hati die,
dan aku kagum dengan die..
tapi sayang,
tiada yang benar2 menghargai die..


skarang,
aku ada 2sahabat,
yang mempunyai kesah cinta yang hebat..
seorg penuh kesakitan dan ketabahan,
seorang penuh dengan fantasi realiti..


semoga kesah mereka menjadi pedoman bagiku,
dan pengajaran agar aku belajar..

hidup kita singkat so jangan sia2 kan

No comments:

Post a Comment